אזור השרון לוהט

מאמר מאת מערכת היילנד נדל"ן *

אזור השרון לוהט: מדוע רכישת דירה באחת השכונות החדשות ברעננה, הוד השרון וכפר סבא, היא עיסקה נדל"נית כדאית ביותר.

ביקוש רב של זוגות צעירים ומשפרי דיור בשכונות החדשות של השרון הדרומי: 

נווה זמר ברעננה, מתחם התותים (1200) בהוד השרון והשכונה הירוקה בכפר סבא.

יותר ויותר רוכשים פוטנציאליים מבינים את כדאיות הרכישה במקומות אלו, מגמת עליית מחירי הנדל"ן החדה בגוש דן במקביל להתמעטות עתודות הקרקע באזור המרכז, מביאה את השכונות החדשות של השרון הדרומי להיות האזור הנדל"ני הלוהט של התקופה הנוכחית.

בקצב מואץ במיוחד ממשיכים ברעננה, הוד השרון וכפר סבא את תנופת הבנייה ופיתוח השכונות החדשות והירוקות, שמהוות חלופה עירונית איכותית ונוחה לזוגות צעירים ומשפרי דיור. את הדירות רוכשים אלו שמבקשים להישאר אסטרטגית קרוב לאזור המרכז, אבל מעוניינים לגור בריאה ירוקה ומתוכננת היטב במרכז הארץ. בשכונות הללו מזומנת לתושבים חווית מגורים שמשלבת: איכות חיים שטחים ציבוריים רבים, בצד שירותים עירוניים מפותחים, כמו מערכות חינוך וגנים, ותשתיות פיתוח מתקדמות.

שלוש השכונות הירוקות, ברעננה, הוד השרון וכפר סבא, נבנות בסמיכות לעורקי תחבורה מרכזיים, החשיבה המובילה היא מיקסום איכות החיים של התושבים והנגישות לכל מקום (היציאות לכביש 6, כביש 4 וכביש 531 שמחבר בין כביש 6 לכביש 2). מי שמבין את כדאיות העסקה על הנייר מרוויח עליית ערך משתמועתית של עשרות אחוזים על הדירה ברגע שהפרויקט בנוי ועם התפתחות השכונה.

באוגוסט האחרון ניתן ההיתר לביצוע עבודות התשתית והפיתוח של שכונת נווה זמר בצפון רעננה. 836 דונם בבעלות פרטית, עליהם ייבנו 3.500 דירות חדשות, השכונה הגדולה ביותר שנבנתה אי פעם ברעננה. היות ורעננה היא עיר בת קיימא, גם השכונה הירוקה הסביבתית רשומה כך בתב"ע. התוצאה היא בנייה רוויה ומרקמית, שמראש מתוכננת כבעלת גישה נוחה להולכי רגל ורוכבי אופניים. חלק מהתשתיות היא מערכת אשפה פנאומטית, שבטכנולוגיה ייחודית שואבת פסולת למרכזי איסוף, כך שהשכונה תהיה נקיה ממשאיות זבל, פרט 'קטן', שיחסוך בגדול פקקי תנועה בשעות הלחץ, ובהכרח משפר איכות חיים. בשכונה תיבנה כיכר, שתחבר את השכונה לעיר. פארקים רחבי ידיים, מרכזי ספורט עדכניים, מוסדות חינוך ותרבות, שהפכו שם נרדף למצוינות ברעננה, תשתיות מפותחות ודרכי גישה מהשכונה למרכז העיר ומחוצה לה מוסיפים על האטרקטיביות של השכונה.

מתחם 1200 בצפון מזרח הוד השרון נבנה בסמוך לשכונת בתים צמודי קרקע, מה שיוצר נוף פתוח ואויר נקי. לתושבי השכונה נגישות לכביש 531 וכביש 4, וכן לתחנת הרכבת ולכביש 6 הסמוכים. בשכונה מוסדות חינוך איכותיים, החל מגילאי גני ילדים ובתי ספר, ביניהם בית הספר הירוק ובתי ספר תיכוניים. בלב השכונה פארק מרכזי, מערכת שבילים שמקשרת בין חלקיה השונים הכוללים שבילי הליכה ושבילי אופניים.

גם כפר סבא הפכה זה מכבר מוקד משיכה גדול לאוכלוסיות צעירות ומשפרי דיור תאבי איכות חיים מהסביבה. השכונה הירוקה בכפר סבא מושכת 'מהגרים' מרעננה, הוד השרון וגם מהמרכז, הקירבה לכביש 6, לכביש 4 ולכביש 531 החדש והקרבה לקניון רננים ברעננה ולאזור תעשיית ההיטק ברעננה מביא אוכלוסיה איכותית במיוחד שעיקרה זוגות צעירים.

הביקוש לדירות בשכונות אלה עולה מדי יום ויפה שעה אחת קודם להבין את גודל השעה, לקבל החלטה ולרכוש דירה באחד מהפרויקטים האטרקטיביים בעלי סטנדרט המגורים הגבוה. דוגמא לפרויקטים בשכונות אלה:

פרויקט סול 2 בשכונת נווה זמר רעננה.

פרויקט דורי פלוס במתחם התותים (1200) בהוד השרון.

 * המאמר הינו מטעם חברת היילנד נדל"ן ובאחריותה

comments

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם